We hopen dat je tevreden bent met je bestelling! Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn, dan kun je je product retourneren of ruilen. Hieronder lees je hoe het werkt.
Hoe retourneer je een product?
Stap 1. Meld je retour aan
Vul het retourformulier hieronder in. Je ontvangt een kopie van het retourformulier in jouw mailbox. Let op, op maat gemaakte meubels kunnen niet geretourneerd worden.
Stap 2. Wij komen de bestelling ophalen
Stap 3. Ontvang je terugbetaling
Zodra wij je retour hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt het aankoopbedrag binnen 10 dagen teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode.
Producten retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Wij halen de retouren zelf op tegen een prijs van €69,95 + €50,- per colli in Nederland. Voor België rekenen we €99,95 + €50,- per colli. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Retourvoorwaarden
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Artikelen die op maat zijn gemaakt of om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, zijn uitgesloten van retournering.
Bedenktijd & Retourneren
Het kan gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Misschien voldoet het product niet aan je verwachtingen, of is er een andere reden waarom je de bestelling niet wilt houden. Retouraanvragen dienen altijd via e-mail of het retourformulier ingediend te worden en worden niet telefonisch verwerkt.
Bedenktijd (maatwerk producten)
Voor producten die speciaal op maat worden gemaakt volgens uw specificaties, geldt geen herroepingsrecht. De verkoop is daarmee na succesvolle betaling definitief
Drie retourtermijnen
- De klant heeft 14 dagen de tijd om een retour aan te melden
- Na aanmelding heeft de klant nogmaals 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk te retourneren
- Jij hebt na aanmelding 14 dagen de tijd om het bedrag terug te betalen
Ruilen
Wil je een artikel ruilen? Dat kan! Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven/ik ben niet thuis/te laat geannuleerd
Heb je een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem in dit geval zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling nog voor je te wijzigen.
Wanneer je bestelling later dan 24 uur voor het bezorgmoment geannuleerd wordt, zullen er opnieuw verzendkosten in rekening worden gebracht.
Kosten van retourneren
Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is.
Bij ruilingen of defecte producten nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Wij halen de retouren zelf op tegen een prijs van €69,95 + €50,- per colli in Nederland. Voor België rekenen we €99,95 + €50,- per colli.